wtorek, 28 grudnia 2010

Metamorfoza wania1997

Przed; Śliczna doll niepodobają mi się ty6lko okulary i opaska.

9/10














Po; Oczy pomalowałam czarnym i turkusowym cieniem a na usta dałam bezbarwny błyszczyk.
Pieprzyk przesunełam pod oko.















Gotowe..!

Wybór dnia.

Dziś wyborem dnia jest Bisou Marni Inspired Top.


Jak się wam podoba.?

wtorek, 21 grudnia 2010

Przepraszam.!!

Sorry że nie pisze ale niemam czasu i jestem bardzo zajęta. i mam słabe oceny i sie musze uczyć.:p Może czasami zrobie jakiegoś posta.;DD

papa...

sobota, 18 grudnia 2010

Darmowy top i gwiazdka


Aby je zdobyć trzeba wziąć udział w konkursie:

Darmowy dzwoneczki i lampa


1. Usuń historię przeglądania i zmień proxy na 62.142.57.72 Port: 8080
2. Zamknij i otwórz przeglądarkę
3. Wejdź na stardoll.com
4. Zaloguj się
5. Wejdź na http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=843
6. Gotowe!

Jak się wyświetli Request could not be serviced at this time. Please try again later. to odświeżcie stronę ! :P






Kalendarz dzień 18


Dzisiaj w kalendarzu adwentowym pojawił się jasno różowy płaszczyk za 4sd. mi sie podoba i chyba go kupię ;P a wy co o nim myślicie ?

PRZEPRASZAMY

PRZEPRASZAMY ,ze NIE dodałyśmy 17 dnia kalendarzu adwentowego i innych postów ale byłyśmy zajete nauka ;/ postaramy się codziennie dodawać jak najwięcej nowych postów.

Metamorfoza: MileyCyrus096

przed; średnio mi sie podoba ;D daje: 5/10 ;P
po: ubrałam ją zimowo..;P co o tym myślicie ? ;P

Metamorfoza: MileyCyrus096

przed: średnio podobaja mi sie oczy oraz kolor ust ! ;) daje: 6/10 ;P
po: nie miałaś zbyt dużo kosmetyków,ale coś wykombinowałam ;P ....to tak ..dałam niebieski cień do powiek potem dodałam jeszcze biały. dałam tez puder, a ust pomalowałam na jasny róż ... :)
co o tym myślicie ?

Metmorfiza : Wytworna

przed: ładna dolka ! ;) ale czegos mi brakuje;) daje; 9.5/10..;P
po: nałozyłam ciemno różowy cień do powiek następnie dodałam jeszcze biały. usta pomalowałam bardzo jasna różową szminką oraz błyszczykiem ...fryzura jest za sp. ;P myślę,że wam sie podoba !! co o tym sadzisie ?

czwartek, 16 grudnia 2010

Metamorfoza tusiax33

Przed: Usta ładne, fryzura i opaska.. Oczy podobaja mi sie tak średnioo.

7/10














Po; Na oczy dałam niebieski cień do oczu tusz i siwą kredkee..
Na włosy dałam czarna kokardkeee.















Metamooorfoza gotowa.;p

Metamorfoza wiokok

Przed; twoja lalka była na początku bardzo ładna..

10/10















Po; Coś mi się zdaje że napoczątku twoja dollka była ładniejsza :p.. Opis: Na oczy nałorzyłam białom i czarna kredkee i tusz do rzęsss. Na usta dałam lekko różową szminke...














No i koniec.. :D

Kalendarz dzień 16


Dzisiaj w kalendarzu adwentowym pojawiła się spódniczka za 2 sd...moim zdaniem jest ohydna ;/
a wy co o niej myślicie ? ;D

Mini konkurs.

MK.

Jak mam na imię ?

a)Oliwia b)Patrycja c) Aleksandra

nagroda: 2sd.(na początku mało) ;D

LOSUJĘ !!

Wybór dnia..!


Dzisiejszym wyborem dnia jest oczywiście płaszczyk HB.(Pretty in Pink Hot Buys Coat) ;P...mi się podoba i chyba go kupię ! ;D...a wy co o nim myślicie ? ;P

Darmowy top z VOILE oraz jabłko


1. Wejdź w http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=844.
2. Zaloguj się.
3. Wejdź w http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=844.
4.Gotowe!

środa, 15 grudnia 2010

Metamorfoza : basiula69



przed: mi sie średnio podoba ;)daje..6/10 ;D

















po: zmieniłam fryzurkę,dodałam różowy cień do powiek a usta zostawiłam bez zmian ;)
mam nadzieję,że wam się podoba ! ( możecie oceniac w komentarzach ) ;D

Darmowy strój Harajuk

1. Przez bramkę proxy goproxing.com wejdź na stardoll.com i zaloguj się.
2. Wklej w okienko adresu w bramce proxy http://www.stardoll.com/en/do/campaign/harajukufall.php?officialSite=true
3. Zaloguj się na zwykłym stardoll.com/pl
4. Darmówka czeka w apartamencie!


Metamorfoza 1101Kate11

Przed: Naprawde ładna doll.
9.9/10
















Po; usta pomalowałam na różowy błyszczyk a oczy e-lainerem i białym cieniem.i dałam ci jeszcze naszyjnik z gwiazdkom.















I jak sie podoba??

Metamorfoza Milenkaa1000

Przed: Ładna dolka tylkooczy jakieś taki dziwne.
8.5/10
















Po;Dałam 3 cienie do oczu biały, jasno różowy i czrny.:p Na usta dałam tylko błyszczyk.
















I jak.?

Metamorfoza CoolMarli

Przed; Wszystko jest superr. Tylko opaska mi sie nie podoba. Ale pasuje do makijarzu i całej dollki..
10/10















Po; Usta zostawiłam taksamo pomalowane. Na oczy nałożyłam fioletowo-bordowy cien do oczu. I na rzęsy dałam oba tusze.Pod oko dałam pieprzyk.















Myśle że sie podoba.:D

Wybór dnia.!

Dzisiejszym wyborem dnia jest Bisou Two Tone Heels

I jak sie wam podobaja.?